Szkolenia pracowników – ich wpływ na satysfakcję

Przeprowadzanie kursów szkoleniowych to często spotykana praktyka wielu firm. Dbałość o poziom kwalifikacji i umiejętności swoich pracowników przekłada się na zwiększenie efektywności i produktywności firmy. Dodatkowo wyszkolona kadra pracownicza to atut na ogólnym rynku, a także w oczach Twoich odbiorców

            Chociaż istnieje wiele kategorii szkoleń, takich jak szkolenia w zakresie zarządzania czy szkolenia sprzedażowe, istnieją ogólne korzyści, które można uzyskać z praktycznie każdego rodzaju programu edukacyjnego lub polityki, którą zajmuje się firma:
 

  •  zwiększona produktywność i zgodność z normami jakości,
  •  rozwój nowych zestawów umiejętności przez pracowników, które pozwalają im podejmować większą różnorodność prac,
  •  zwiększona zdolność do wdrażania i realizacji określonych celów określonych w planie biznesowym firmy,
  •  zwiększona zdolność do skutecznego reagowania na zmiany.

            Wdrażając w życie firmy praktykę szkoleń znacznie zwiększamy wydajność. Szkolenie w zakresie siły roboczej, od hali produkcyjnej do poziomu kierowniczego w każdej dyscyplinie, poprawia:

  •  konkurencyjność,
  •  rentowność,
  •  satysfakcja konsumenta,
  •  udział w rynku,
  •  reputację i profil firmy.

Przeprowadzanie szkoleń w swoim przedsiębiorstwie może prowadzić do redukcji wielu czynników:

  •  nieefektywnego wykorzystania czasu i materiałów,
  •  wypadków w miejscu pracy,
  •  kosztów utrzymania sprzętu,
  •  rotacji personelu i absencja,
  •  kosztów rekrutacji.

            Inwestycja w ciągłe szkolenie swoich pracowników jest zarówno korzyścią dla nich jak i dla samej firmy. Pracownicy otrzymują nową dawkę wiedzy, pozytywnie wpływa to ja jego satysfakcję z pracy , jak również uczą się w jaki sposób zastosować ją w praktyce. Wyższe kwalifikacje pracownika przekładają się na lepsze prosperowanie Twojej firmy oraz szybsze osiągnięcie zamierzonych celów. Możliwość szkoleń powoduje, że pracownik ma świadomość, że chcesz by się rozwijał. Dzięki temu zostaje w firmie na dłużej, co tym samym zmniejsza koszty oraz częstotliwość rekrutacji. Szkolenia mają również funkcje integrującą pracowników – nawet pracując ze sobą na co dzień nie zawsze mamy czas by nasze stosunki były bliższe.

            Posiadanie silnej i skutecznej strategii szkoleniowej pomaga rozwinąć markę pracodawcy i sprawić, że Twoja firma będzie w pierwszym rzędzie rozważana pod kątem absolwentów i zmian w połowie kariery. Należy pamiętać, że zaangażowanie Twojej firmy w rozwój swoich pracowników będzie oczywiście przekazywany na rynek kariery, gdzie zaprocentuje u osób poszukujących pracę.

           


badanie satysfakcji pracownika szkolenie pracownika test kompetencji rozwój pracownika

"Współpraca z przedstawicielami firmy Biostat charakteryzowała się godnym pochwały profesjonalizmem, rozumieniem potrzeb klienta i szybkim reagowaniem na nie, a powstały w wyniku współpracy produkt finalny cechuje wysoka jakość"

Instytut Medycyny Pracy im. Prof. J. Nofera

"Firma Biostat wywiązuje się z swoich zobowiązań profesjonalnie i terminowo. Zaproponowane przez firmę rozwiązania techniczne i logistyczne spełniają nasze oczekiwania merytoryczne oraz są intuicyjne dla użytkownika systemu"

Mundipharma Polska

"Cały zakres prac powierzonych firmie Biostat, realizowany był bardzo sprawnie i szybko. Na każdym etapie pracownicy firmy, uwzględniali nasze prośby dotyczące wyglądu i funkcjonalności systemu"

Śląski Uniwersytet Medyczny W Katowicach
16

Lat Doświadczenia

30

Ekspertów

40

Firm Farmaceutycznych

1000

Badań

Kontakt

Biostat


ul. Kowalczyka 17
44-206 Rybnik

Tel: (+48) 22 12 28 025

Tel. kom.: (+48) 668 300 664

E-mail: biuro@biostat.com.pl

www.biostat.com.pl