2020-11-17
Charakterystyka i opis metody badawczej CATI
Indywidualny wywiad telefoniczny wspomagany specjalistycznym programem komputerowym to metoda badawcza, która jest znana w skrócie, jako CATI (z ang. Computer Assisted...
2020-09-15
Jak niskim kosztem przeprowadzić badanie marketingowe?
Badania marketingowe przez Internet
W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszy się przeprowadzanie badań marketingowych przez Internet, jest to bowiem łatwy, szybki, wygodny...
2020-09-08
4 klucze do stworzenia dobrego kwestionariusza badania CAWI
Klucz 1: Dbanie o prostotę
Skomplikowane i bardzo rozbudowane pytania oraz odpowiedzi to prosty sposób na to, jak zniechęcić respondentów. Jest szansa, że przebrną...
2020-09-03
Cele przeprowadzania badań marketingowych dań gotowych
Rynek dań gotowych dynamicznie się rozwija, co wynika przede wszystkim ze zmiany stylu życia Polaków, w tym mniejszej ilości czasu na ich samodzielne przygotowywanie. Popularność...
2020-08-16
Dlaczego warto przeprowadzać badania marketingowe AGD?
Aż do 2020 roku na rynku sprzętu AGD notowane były stałe, kilkuprocentowe wzrosty. Niestety sytuację tę zmienia pandemia COVID-19 mająca wpływ na wszystkie sektory rynku. Również...
2020-07-15
RANDOMIZACJA – podstawowe pojęcia.
Trudno przecenić randomizację – metodę podziału grup badawczych. To przecież w dużej mierze dzięki niej eksperyment otrzymuje status naukowego, a rezultaty i wnioski określa się...